Fragman Tek OD


Altın Küre adayı Penelope Ann Miller filmde Gloria adında idealist lise öğretmenidir. Bir öğrencinin öldürülmesinin ardından, Gloria'nın çetenin hedefi olmasını ve bir Cumartesi dersinin ölüm kalım mücadelesine dönmesini izleyeceksiniz. İyi seyirler filmifullizle.pw

11 sene önce eklendi.

Dram, Gerilim, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 55 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • İyiydi. klasik bir alt gerilim filmi küçük bütçeyle bu kadar.

  • genel olarak izlenecek bir türde bir gerilim fena değildi boş vakitte izlemeyi deneyin……

  • ON NUMARA.

  • berbat film ama güzel…

  • çok basit ve saçma bir film tamamiyle zaman kaybi

  • hayatımda izlediğim en iğrenç film sakın izlemeyin tamamen zaman kaybı

  • film güzel bişi konuyu anlamıorsunuz ordan biride türk dizilerine takmıs bu türk dizileri yüzünden o kadar kişi boşanıor neyin lafını yapıorlar ala ala : D

  • Çok basit bir film 10/4

  • sacma otesı kesınlıkle cok basıt

  • bu ne ya izlenmeye değmez boşa zaman harcamayın

  • Evrengolge sana katlıyorum. kötü bir film. 20 yıl önce izleseydim severdim belki. Bugünkü teknoloji ile bukadar kötü bir film çekmek de bir başarı. Bilgine teşekkür ve saygılar.
    filme 10da 10 vermek için kör ve sağır olmak lazım.

  • sıradan amatör film.. bu filme 10/10 verenlere şaşışırıyorum heralde 10 – 12 yş ortalaması olmalılar.. 10/4

  • bu filmin neresi güzel herfilme güzel,süper demeyin vakit kaybına sebeb olyorsunuz.çok basit bi film

  • bence o kadar da kötü bir film değil sürükleyici daha kötülerini de görmüştüm

  • hayatımda izlediğim en iğrenç iğrenç ne berbat film zaman kaybı başka hiç bişe değil….

  • çok abartılı saat doldurmak için yapılmış bir film..kendini göstermek için köşelerde beklemeler çok saçma…

  • Kimileri çok kötü demiş kimileri ise çok iyi demiş, bana göre çok kötü değil ama öyle güzel denecek kadar da iyi bir film değil,ucuz bir yapım ama öyle abartılı şekilde kalitesiz değil.boş vaktiniz varsa izleyin

  • yemin ederim hayatımda bu kadar kötü film izlemedim. 10/1 o 1 de zenciye gelsin

  • idare eder

  • bizim türk dizilerinin herhangi bi bölümü bile bu filmden daha güzel.bukadar basit bi film olamaz ya buna film bile denmez aslında.

  • berbat ve çok basit bi film izlemenizi tavsiye etmiyorum.

  • kardeshler lutfen shu filme duzgun yorum yapalim berbatsa berbat iyise iyi diyelim lutfen

  • hayatımda izlediğim en iğrenç film

  • selam..sitede emegi gecen herkeze tskler… filim o kadar abartilacak kadar iyi filim degil.. ama yinede izlenile bilir…

  • ömrümde izlediğim en berbat filmlerden birisi.izleyip vakit kaybetmeyin

  • ilk 25 dk izledim hiç bişey yoktu sarmadı 🙂

  • arkadaslar film başlarken çalan müzik ne yada o tarz müzikle baişayan rap hangi tarzı

  • sıradan ve basit bir film abartmayın arkadaşlar iyi değil

  • valla arkadaşlar bu filme süper diyen arkadaşların film zevkinden şüphe ettim boşuan seyretirdiniz bana bence iyi b,r film değil acıkcası

  • Başta biraz iyi bi filme benziyodu ama bekleneni vermiyor film ve zaman kaybı olduğunu anlıuyorsunuz ..

  • teşekürler gayet güzel bir filimdi

  • izlemeye degmez-10/10

  • @Arda peki sen şimdi onların yorumuna karışmış olmuyor musun? Onların yetkisi yok da senin var mı? Tamam kibar bir dille açıklamamışlar belki ama doğrudan kimseye de “sen nasıl bu filmi beğenirsin” de dememişler. Kaldı ki filmi 10 üzerinden 10 verenlerin tavsiyesine uyup izlemek için harcadığımız zamana yazık değil mi? 2. partta sinirle kapattım resmen. Yorumlarında pek de haksız sayılmazlar hani.

  • @ONELAN Ve @DIYO Sizin Kimsenın Yorum Hakkına Karısma Yetkınız Yok.Sadece film hakkında yorumuzu bıldirebilirsiniz.Milletin bu Filmi Beğenip Beğenmemesi Sizi Hiç alakadar Etmez.Beyin Bedava kullanın sunu

  • güzel bir filimsi az bişi aksiyon olmasına ragmen izlenir yani 🙂

  • İdare eder .. ve 16-20 yaş grubu arası beğenir diyen arkadaş 16 yaşındayım ve film izlenebilir bi filmdi kapayın çenenizi ve her boka yorum yapmayın 10/4

  • Bana kalırsa öğretmen idealist değil, aptal! Seni öldürme tehlikesi olan bir adamdan saklanırsın, şapşal şapşal ortada durmazsın üstelik bunu iki defa yapmazsın. Oyunculuklar acemi ve sıkıcı bir film. Paylaşım için teşekkürler.

  • arkadaşlar filmin baslangıcındakı müzik çok hosuma gitti kimin sölediğini biliyosanız yardımcı olabilir misiniz ?

  • zman kaybı izlemenizi tavsiye etmem

  • Arkadalar bazi fillerde seslerde ileri derecede kayma oluyor… sizde oluyormu??

  • film vasat sıkıcı ama idare eder zamnı olan ızlesin 10/5

  • Film gerçekten zaman kaybından başka birşey değil ben beğenmedim.. Ama emeğe saygı paylaşım için teşekkürler.

  • Film gerçekten zaman kaybından başka ben beğenmedim.. Ama emeğe saygı paylaşım için teşekkürler.

  • DİYO kardeş kesinlikle haklısın sanırım bunu beğenen yaş gurubu 16 20 arası oyüzden normaldir. boşa vakit geçirdim berbat bi filimdi 10/3 ucuz filimdi

  • IDM den 3.1 almıs açmaya bıle usenıyorum en ıyısı The robberı denemek lazım 6.9 u var

  • ainen berbat ve ötesi

  • Yav nasıl becerebiliyorlar böyle ucuz filmler yapmayı,elime kamera alıp arkadaş ortamında bu filmin aynısını çekebilirim,bu filme iyi diyenlerin film anlayışına da hayranım

  • film cok iyi KORKU KAPANI 4 ofılmıde koymalısın ..

  • fena değil.. 10/5

  • BASİT SIRADAN 3.SINIF YOK YOK SINIF BİLE DEGİL

  • Film çok güzel izlenir. Bu arada bilgin kardeş conan filminide koyarmısn şimdiden teşekkurler . İyi çalışmalar .

  • kesınlıkle ızleyın gerilim severler

  • teşekkurler bilgin kardeş super film 10/10 :))

  • arkadaşlar filim güzel izlenilir

  • OOO EN FES BİR FİLMMMMMMMMMM KESİNLİKLE TAWSİYE 10/100 🙂