Fragman Tek OD


(imdb: 6.7 ) Çocukluğundaki hayali arkadaşını 20 yıl sonra karşısıda kanlı canlı gören evlilik arifesindeki bir genç kadının yaşamı karmaşık bir hal alacaktır. Yalnız bir çocuk olan Jane'in Michael adında komik ve kibar bir hayali arkadaşı vardır. Sadece kendisinin gördüğü bu adamla sabahlara kadar konuşan küçük kız ona aşıktır. Bir gün Michael aniden ortadan kaybolsa da onu asla unutmaz. 20 sene sonra bir gün Michael'ı karşısında görecektir. Michael onun hayal ürünü değildir. İyi seyirler filmifullizle.pw

11 sene önce eklendi.

2010, Dram, En Çok Yorum Alan, Romantik, Türkçe Dublaj, Yabancı

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 117 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • merhabalar admin benim sormak istediğim bir soru vardı acaba bu filmin altyazılısını bulamaz mıyız yardımcı olursan sevinirim

  • bu filmi daha öncede seyretmiştim .çok güzel tavsiye ederim.

  • vaktı olan bu fılmı ızlemez ıse çok sey kaybeder muhteşem film muhteşem ancak bu kadar güzel olabılırdı herşey :)ızle asla pişman olmayacaksın şimdiden keyıflı seyırler 🙂

  • fevkiladenin fevkinde.d

  • güzel bir filmdi teşekkürler

  • harika bir film . işte gerçek aşk budur sözünü doğrulayan bir konusu var. izlemenizi tavsiye ederim. en az 100 kere izledim ve her defasında aynı duyguları yaşattı bana. KEŞKE BENİMDE MİCHAEL GİBİ BİR HAYAİ ARKADAŞIM OLSAYDII.

  • güzeldi

  • Harika bir film sevgilinizle izlemenizi tavsiye ederim 🙂

  • bu film çok farklı diğerlerinden çok çok farklı sevimli,duygusal,romantik ve her şeyden önemlisi mucizelerle doluydu hayali arkadaşı michael i 20 yıl sonra görmek jane için hem korkutucu hem geçmişe yolculuk hem dibe gömdüğü duyguların yüzeye çıkması hemde aşık olduğunu söylediği adamı ve kendini sorgulaması. benim için çok anlamlı aşk ve sürprizlerle dolu bir filmdi herkesin izlemesini tavsiye ederim gerçekten günümüzde yaşanması pekte mümkün olmayan ama gülümseten bir aşkın hikayesi

  • bence çok güzel bir filmdi sıkıcı diyenler asıl siz sıkıcısınız bu arda tavsiye ederim aşk dolu bir film <3

  • cok sevimli….

  • ”güzel” seyredilir.tşk…

  • Normalde bu tür filmleri sevmem ama bu çok feciydi ya :DD

  • sıkıcı

  • cok sacma bir filmdi beğenmedim…

  • güzeldi .keyifle izledim:)

  • mükemmel bir film izlenmesini kesinlikle tavsiye ediyorum…….

  • romantik sevenler için vakit kaybı değil.senaryo biraz modernleştirilmiş olsada klasik romantik film

  • harika bir romantik film. paylaşım için teşekkürler.

  • her gun 1-2 fılmını sıtende mutlaka ızlıyorum.arkadas ugrasına emegıne cabana tesekkurler…fılım’egelınce:romantik,duygusal,etkıleyıcı,bence her ıkısının de gozlerı, bakışları,gunumuzde çogu kışının hıssettırmedıgı hıslerı fazlasıyla ekrana yansıtmaya yetmışılk yorumum kendımce 10/9…duygusal romantık bır fılım ızlıycem dıyenler kesınlıkle ızlesın …konusuda muthiş….

  • güzel bir aşk filmi.izlenir kanımca

  • güzel film

  • film çok güzel yaaa…

  • kesinlikle izlenmesi gereken bir film keşke bu filmdeki gibi hayali bir arkadaşımız olsa 🙂

  • eğlenceli romantik film

  • o güzelim tatlı küçük kızı.. nekadar berbat vede KARTT biri yapmışlar yaaa micheal adına çok üzüldüm.. yazık olmuş çok yalnış bi seçim o kadınn :S

  • Muhtesemm bi filmm.. Hayatımda izledgm en güzel filmlerden bi tanesi :))

  • BU SİTEDEN GÜNDE EN AZ 1 2 FİLM İZLİYORUM UZUN ZAMANDIR YORUM YAPMIYORDUM FAKAT BU FİLMİ İZLEDİKTEN SONRA KENDİMİ TUTAMADIM. ÖNCELİKLE FİLMİN YAPIMINDA VE SİTEYE AKTARIMINDA EMEĞİ GEÇEN TÜM ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BİLGİN KARDEŞİM ÖZELLİKLE DE SANA BÖYLE BİR SİTE DAHA YOK FİLM ALEMİNDE ELLERİNE SAĞLIK GÜN GEÇTİKÇE KALİTENİZE KALİTE KATIYORSUNUZ VE BAŞARINIZI TEBRİK EDİYORUM. FİLME GELİNCE MUHTEŞEM BİR KURGU VE MUHTEŞEM OYUNCULUKLAR HİÇ SIKILMADAN HER GEÇEN SANİYE GELECEK OLAN SANİYEYİ HEYECANLA BEKLEYEREK GEÇİRDİM FİLMİN BİTMESİNE DE ÇOK ÜZÜLDÜM SANIRIM SEKİZ SAAT OLSA İZLEYEBİLİRDİM… NOT VERMEK GEREKİRSE ON ÜZERİNDEN ON DERİM 🙂

  • inanılmaz güzeldi çok teşekkürler:)

  • kesinlikle iğrenç ve zaman kaybı.

  • güzel bir aşk filmi.

  • yüzünüzde tatlı tebessümlerle izleyebileceğiniz, aşk ve romantizmin iç içe olduğu harika bi aşk filmi.kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum arkadaşlar.teşekkürler bilgin kardeş iyki varsın 🙂

  • herkese şiddetle tavsiye ediyorum…aşkı sevgiyi bilenlere

  • keşke daha güzel bi kız oynasaymış çocuk çok tatlı ama kız onun ablası gibi duruyo. film çok güzeldi. tavsiye ederim.

  • keşke hayat fiImIerdeki gibi 0Isa dimii….güzeI fiImdi

  • bence güzel film ya:)) çok beğendim

  • süper bir film, ama herzamanki gibi gercek ask hayal den ibaret.

  • hacı yine iyi film yuklemissin,opuldun gıdıktan 🙂

  • cok güzel ya bayıldımm D

  • film mükemmeldi kesinlikle izlemelisiniz 😀

  • Çok Güzel bir aşk filimi idi,
    ewleneceğimiz insan hakkında çok iyi bir ders veren filimdi.
    Seneryoyu yazan üstada burdan sevgilerimi yolluyorum :))

  • güzel film

  • keşke böyle aşklar olsa ….. süper bi film izlemeye değer inanın

  • heyyy cok şirine bir film

  • muhteşemmmm kesinlikle tavsiye edilir

  • süper

  • eglenceli bir film izlemenizi tavsiye ederim .sonunda keske böle bir sevgilide bizim olsun dersiniz 🙂

  • çok güzel bir film..iki defa izledim..

  • güzel izlenmeye deger bi flim

  • bu film gerçekten güzeldi… mutlaka izleyin.. çok şey anlatıyor..

  • mithiş:)

  • eğlenceli, güzel. tşk

  • güzel sayılabilecek bi film 🙂

  • upload için teşekkürler ancak bence sıkıcı bi film :/

  • teşekkürlerr bilgin , eğlenceli bir filmdi…

  • çok keyifli 🙂

  • hoş bi film.basit ama eğlenceli, güzel vakit geçirmek isteyenler için.

  • harika

  • tmm saol bilgin 😀 : Ihim:

  • eğlenceli ve izlenmeye değer bir filmdi.ben izlerken çok eğlendim ve tamda bir filmden beklediğm şey budur.

  • Kesinlikle mükemmel bir film arkadaşlar herkeze öneririm sıkılmadan izleyeceksiniz…

  • mükkemmel bir filimdi. Keşke hepimiz hayali arkadaşlarımıza kavuşabilsek.

  • Heyy bence eğlenceli bir film!!romantik komedi sevenler izleyebilir,)

  • peki hangi tarayıcıyı önerirsin?

    • @ebru Firefox tabiki 🙂

  • Admin bu sitedeki hiç bir filmi izleyemiyorum yani başlıyor ama bir yerden sonra gitmiyor ne yapabilirim?

    • @ebru kontrol ettim bir çok filmi ancak sorun yok gibi açılıyor filmler tarayıcını değiştirmeyi denersen iyi olur.

  • gercekten cok guzel keyfle izledim 🙂 tesekkurler

  • 1. part yarıda kesiliyor, bugünlerdeki yüklediğiniz filmlerin çoğunluğu böyle bilginiz olsun

    • @zzz sorun y ok tekrar deneyiniz.

  • güzeldi tşkrler 🙂

  • bilgin ellerine sağlık mükemmel birfilim di tesekkur edi yorum bunları bize sundugun için.

  • bayıldım…

  • kesınlıkle yorucu olmayan zevkle ızleyebılcegınız mukemmel bır fılm basıt kurgu ama dusundurucu hos fılm alın sevgılınızı yanınıza zevkle ızleyın ıyı seyırler

  • filim müthiş harika .arkadaşlar açılmıyor dediğiniz partların hepsi açılıyor ben hiç takılmadan izledim bilğin filim için teşekkürler.

  • gerçek dünyada işler böyle gitmesede pollıyana türü filmleri izlemek azıcıkta olsa mutluluk veriyor işte, yüreğine sağlık Bilgin kardeşim

  • etem harikasın çok sağol……

  • şimdi oldu teşekkür ederim 🙂

  • bilgin denedim ama belli bi dakikadan sonra gidiyo

    • @zinet bende sorunsuz açılıyor 🙂

  • merhaba bilgin 4. part yarıda kesiliyo bi bakabilirmisin ?

    • @zinet sayfayı kapatıp tekrar deneyiniz kontrol edildi açılıyor.

  • bilgin kardeş eline ve yüreğine sağlık bize bu güzel çalışmaları yayınladığın için… gerçekten yıllardır internete takılıyorum en iyi şekilde işini yapan birisin. gerçekten film güzeldi izlemeyenlere tavsiye ederim… teşekkürler..

  • evet film çok güzel.tavsiye ederim.

  • çok çok güzel bir film insanın içinde huzur ve mutluluk uyandırıyor

  • film harikaydı tek kelime ! ben bile aşık oldum çocuğa . hatta hayali arkadaşımın olup olmadığını düşünüyorum şuan 😀

  • 5. part calışmıyor bır bakabılırmısınız. teşekkürler

    • @nur kontrol edildi açılıyor tekrar deneyiniz.

  • muhteşemdi izleken kendinizden bişeyler bulacağınız bir fim iyi seyirlr

  • herkez sacma sapan yorum yapıyo fılmler hakkında hıcbır sey bıldıklerı yok yorum yapıyorlsr.. bencede güzel film ızlenır arkadaslar bılgın elıne sağlık.

  • filim fenadiyil vizyona süper filimler giriyo dehşet

  • güzel fil mutlaka izleyın

  • eğlenceli bir film

  • teşekkur ederım cok güzel bir film

  • çok güzel, eğlenceli izleyin..

  • selam arkadaslar! ben az önce üye oldun!!! site muhtesem…her aksam bi film kesinlikle izlerim!!! Bilgin bey den ricam Tepetaklak Nelson filmini yüklermisiniz…hic bi yerde yok…eminim siz bulup yükleyebilrsiniz…simdiden tesekkürlerrrrrr..

    • @Albertina Teşekkürler ancak film isteği alamıyorum malesef her gün 100 lerce istek geliyor bu yüzden hiç bir istek almıyorum yorumları’da silmek zorunda kalıyorum üzgünüm.

  • Duygusal film isteyenler kacırmasın etkileyici gözümü kırpmadan izledim . emeği gecen herkeze teşekkürler

  • Nuray 4 part basında çalan mğzik çok eski, sanırım 89 veya 90 lı yılların başında… rap müzik ve dansının dünya duyuran isim ((( Mc Hammer – You Can’t Touch This )))

  • güzel bir film romantizmin doruklarına ulasamasada az asagısında kalıyor :)seker tadında tavsıye ederım ( bilgin tşkr elınıze saglık)

  • sıcacık bir film tavsiye edeim

  • güzel, huzurlu ve gerçek aşkın tanımına yönelik bir film… teşekkürler bilgin

  • çok iyi

  • film gercekten çok güzel.tşkler bilgin:)

  • çok çokk güzeldiii.arkadaşlar 4 bolumun basında bir muzık çalıodu.kımın soyledıgı ve şarkının adı hakkında fıkrı olan lutfen yazsın ne olur…..

  • güzel bir film..teşekkürler bilgin.

  • uzun zamandır izlediğim en güzel film

  • bilgin 5part yarıda kalıyor izliyemedim bi bakarmısın lütfen

    • @nisa tekrar deneyiniz kontrol edildi açılıyor.

  • romantik güzel bi film

  • bilgin öncelikle site mükemmel eline emeğine sağlık 🙂 filme gelince konu basit anlatım sıkıcı özel bir zaman ayırmaya gerek yok çok sıkıldığınızda arşiv olsun diye izlenebilir….

  • KAFA DAĞITMAK İÇİN GÜZEL BİR FLİM. teşekkürler bilgin

  • film çok güzel çok beğendim eline sağlık BİLGİN 🙂

  • kesinlikle izlenmeli bence ilk kez bir filme yorum yapıyorum ve bunu haketti bu film 🙂 romantik az da komedi kesinlikle müthişti:)

  • 2.part yarıda kesiliyor

    • @selver kontrol edildi sorun yok tekrar deneyiniz.